FANDOM

Gulping Bear Trap
がぶがぶするベアトラップ
B21-068 Sample
Kana
がぶがぶするべあとらっぷ
Rōmaji
Gabugabu suru Bea Torappu
Icon Black Black
Z/X
Tortures
4
6000
Sets
Text

𒀭 Dingir Lv 2 (Available if you have 2 or more face-up [Dingir] in your Dynamis.) [Auto] <Valid> Square <Trigger> This card appears. <Effect> Your opponent reveals all cards in their hand, you choose a card among them, and your opponent puts the chosen card into Trash. If there are 3 or more cards in your opponent's hand, choose a Cost 3 or less Z/X in your Trash, and return it to hand. Return the rest of revealed cards back.

Japanese Text

【𒀭】 ディンギル Lv2(あなたのデュナミスに表向きの[ディンギル]が2枚以上あると有効。) 【自】 【有効】スクエア 【誘発】このカードが登場する。 【効果】相手は自分の手札にあるカードをすべて公開し、あなたはその中にあるカードを1枚選び、相手は選ばれたカードをトラッシュに置く。相手の手札にカードが3枚以上ある場合、あなたのトラッシュにあるコスト3以下のゼクスを1枚選び、手札に戻す。公開した残りのカードを元に戻す。

Flavor
庭もトラップだらけにゃ! 悲鳴の主を一刻も早く助けに行かねばならにゃいのに!
~洋館探検隊バーマン~
Illust.
ヤトアキラ